Vertrek naar Galle

14 januari 2018 - Negombo, Sri Lanka

Vandaag 14 januari, de verjaardag van Margo vertrekken we naar Galle,na eerst 4 dagen in Negombo, om te acclimatiseren. Een omschakeling van 3 gr. ( gevoelstemperatuur -10 leek het wel) naar 32 gr. Is even wennen. Een goede rechtstreekse vlucht gehad met KLM en we kwamen om 01. Uur aan in ons hotel aan..... maar geen plaats voor ons omdat het overboekt was. En dan sta je daar vermoeid van de reis en je wilt maar 1 ding en dat is slapen . Uiteindelijk ging er een gast uitchecken om half 3 de kamer werd met vliegende vaart schoongemaakt en een uur later konden we erin.... en als een blok geslapen . Donderdag een stranddag gedaan en vrijdag hebben we de fietstocht door Negombo en omgeving gedaan , een geslaagde trip met veel informatie over Negombo dat de Dutch de kanalen hebben gegraven , giezorgd voor een infrastructuur die heden ten dage nog volop gebruikt worden. Zo zie je maar we hebben ook iets goeds gedaan. Vandaag naar Galle zoals gezegd en ik heb bij Janaka ,de huiseigenaar ,waar we verblijven, een verjaardagstaart besteld als verrassing voor Margo. Morgen gaan we aan de slag , we hebben er zin in. Lieve groet Cor

1. Ditske en Wim:
    Dag Cor,
    Fijn te lezen dat het goed gaat met jullie! Op naar Galle voor het weerzien en een werkzame en gezellige tijd toegewenst!
    Felicitaties voor Margo🍰🍸🌹
  2. Guus en Anjo:
    14 januari 2018
    Gefeliciteerd met Margo. Wel leuk dat jij het daar al kent en haar een beetje kan rondleiden. Geniet van de taart, en veel succes morgen als jullie aan het werk gaan!
  3. Jeanne & Frans:
    14 januari 2018
    Fijn te zien dat jullie goed zijn gearriveerd, een goede tijd gewenst en felicitaties voor Margo
  4. Petra:
    14 januari 2018
    Van harte met Margo. Succes op jullie eerste dag, morgen.
    Liefs Petra
  5. Betsie:
    14 januari 2018
    Hoi Cor van harte gefeliciteerd met Margo veel werk plezier in Galle liefs van ons
  6. Wieke:
    14 januari 2018
    Gefeliciteerd Margo! Bijzondere start van een nieuw levensjaar zo, lijkt me!
  7. Hanna Valstar:
    14 januari 2018
    Van harte gefeliciteerd met Margo. Veel succes in Galle.
  8. Helmi van den Hurk:
    Hallo Cor,
    Voor Margo de hartelijke felicitaties; een bijzondere niet alledaagse plaats om je verjaardag te mogen vieren. Geniet ervan !
    Voor beiden, succes in de komende weken, maak er iets moois van.
    Hartelijke groetjes vanuit een fris (3-6 graden en oosten wind) Meteren.
  9. Sien:
    14 januari 2018
    Fijne verjaardag Margo! Cor ook gefeliciteerd lekker smullen van de taart!🎉💐😘
  10. Antje:
    14 januari 2018
    Succes voor beide de komende tijd .
  11. Mies:
    Lieve Margo en Cor,
    Dank voor jullie berichtje.
    Leuk om zo op de hoogte te blijven.
    Een feest om daar re zijn en jouw verjaardag daar te vieren Margo.
    Lekker genieten daar!
    Heel veel liefs!🎂🥂🎊🎉🍾🍸❤️🌹💋
  12. Bert en Desirée:
    14 januari 2018
    Heel veel plezier daar en van harte gefeliciteerd met Margo. En Margo, geniet van deze dag🌹
  13. Jose:
    14 januari 2018
    Margot, proficiat en Cor jij ook ! Een fijne dag en voor morgen een goed begin van jullie avontuur! 🎊🥂😘
  14. Gonnie:
    14 januari 2018
    Hai Cor en Margau (schrijf je dat zo of nog met x?) meen me iets te herinneren. Allereerst felicitaties aan Margau🎉🍀💐.
    Jullie zijn dus gelukkig goed aangekomen, alleen flink balen dat jullie niet direct konden gaan slapen na zo’n lange trip. Daarna heerlijke dag op het strand om te acclimatiseren, (ja is wel een verschil in temp.) en omgeving verkend. Hoop dat jullie samen hebben gesmuld van de verjaardagstaart. Heel veel succes morgen bij het starten van jullie “job”.
    Wat zal iedereen blij zijn jullie te zien, vooral jij, Cor, inmiddels al een oude bekende daar ter plekke. Veel liefs en toi, toi, toi.😘😘
  15. Rein en Ans:
    15 januari 2018
    Een verlaten felicitatie van ons voor de verjaardag van Margo. Fijn, dat jullie goed aangekomen zijn. Een goede eerste werkdag gewenst en geniet van jullie verblijf.
    Groeten van ons
  16. Karla van Knippenberg:
    15 januari 2018
    Hoi Cor en Margot,
    Fijn dat jullie goede reis hebben gehad. Wel even balen dat hotel overboekt was.
    Dagje te laat maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    🎁🎊🎈🎉
    Margot en Cor ook natuurlijk.
    Hopelijk heb je gesmult vd taart en hopelijk is ie net zo lekker als hier in Nederland 🎂☕️
    Fijne dagen in Galle .
    Groeten uit een koud , nat en winderig Nederland.
    Gr. Peter en Karla
  17. Heleen & Henk:
    16 januari 2018
    Hoi Cor & Margo

Leuk om je verhalen weer te lezen en inmiddels alweer aan de slag in Galle!
    Wij zijn net terug van wintersport met veel sneeuw en wind, maar gelukkig ook een paar mooie skidagen met zon. Veel werkplezier voor jullie gewenst - lieve groeten uit Meteren
  18. Jan Beeren:
    19 januari 2018
    Cor, wel een late reactie (vanwege onze vakantie) maar daarom niet minder gemeend. Margo van harte gefeliciteerd. Wat een gedoe met de overboeking. Wij hopen dat jullie veel plezier hebben en dat jullie een fijne tijd hebben. Veel groetjes Jan en Marlies